Concurs cu Baby orajel

Perioada concursului: 25 octombrie - 16 noiembrie
 
UPDATE TARZIU : Deoarece copiii din lista mea m-au sabostat si au crescut, ori mamicilor li s-au parut prea mari cerintele, nu am avut "concurenti", drept urmare am predat stafeta la ananaghi
unde va fi foarte simplu sa participati si sa castigati !
Va urez mult noroc !


UPDATE : Concursul va fi prelungit pana pe data de 16 noiembrie !

     Am bucuria sa va anunt un concurs in colaborare cu Baby Orajel ! Eu ii stiu de ceva vreme si am auzit numai cuvinte de lauda, drept urmare am acceptat pentru voi, sa aveti sansa de avea si testa acest produs !
        Poate va intrebati ce este si la ce foloseste ! Simplu ! CITEZ: " Baby Orajel este un gel ce calmeaza durerile provocate de aparitia primilor dintisori ale bebelusilor .Nu contine alcool (doar un calmant benzocaina naturala) si se aplica pe gingia dureroasa ! Interesant este faptul ca se poate folosi si de catre adulti cu efect garantat."

Daca ati hotarat ca vreti sa dati o sansa acestui gel si doriti sa participati la acest concurs .care consta in 2 premii oferite cu generozitate de babyorajel , atunci trebuie sa tineti cont de urmatoarele reguli :
1.Cititi cu atentie ultimele noutati baby orajel .
2.Lasati un comentariu in care:
      -dati like pe pagina comunitatii babyorajel.romania;
      -share concursului (link-ul public) si numele cu care ati dat share;
      -povestiti o intamplare hazlie sau nu despre copilul dumneavoastra in aceasta perioada in care ii dau      dintisorii   ;
      -scrieti la ce pret se vinde gelul;
3.Sa ma urmariti pe mine prin Google Friend Connect (GFC ) sau like la pagina Kabea (specificati in comentariu) ;
4.Cine va fi castigatoare , sa trimita o poza cu copilul si gelul Baby Orajel, ce va fi folosita pe pagina comunitatii si pe site(chiar si povestioarele voastre vor fi publice acolo).

Cine doreste mai multe sanse, adica va avea mai multe intrari pentru extragere trebuie sa :
-posteze pe blog despre concurs;
-sa trimita invitatii prin email la prietene care au bebelusi si sa fiu trecuta si eu in CC (adresa email o gasiti in bara la contact) pentru a le vedea.

Primele 4 puncte sunt obligatorii, celelalte sunt optionale . Extragerile se vor face cu ajutorul "prietenului" Random Org. Copiii sa fie pana in 2 anisori (preferabil).Transportul va fi platit de catre sponsor.
Dupa anuntarea castigatorului , acord maxim 3 zile in care sa-mi fie trimise datele complete pentru expedierea coletului.
Comentariile sunt moderate, in concluzie nu apar instant ! :)

                                                             VA  UREZ  SUCCES  !



Comentarii

  1. Buna Bea, te invit sa ma vizitezi in casuta mea noua :). daca aveam bebe mic era minunata vestea acestui concurs. dar dam si noi mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna sa-ti fie inima !Sigur ca vin si multumesc de invitatie !Poate mai faci un fratior la printisorul tau ! :D
    Multumesc si pup.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !