Ingeras - decoratiune Craciun


                           Pe ultima suta de metriiiiiiiiiii....ajung si eu  la concurs-de-iarna-ingerasi-de-zapada . Ca de obicei, m-am gandit si razgandit.
Nu stiu cum este la altii, insa eu de cate ori ma pun la "treaba" cu o idee, de fiecare data iese cu totul si cu totul altceva :D ! Evident, asa a fost si de aceasta data. Am cautat pe net , am scos sabloane, ca in final sa-mi aduc aminte ca luasem de la Lidl un set de cartoane craft cu tot felul de hartii, una mai frumoasa ca alta si in plus ceva modele. Nu e greu de ghicit, avea si model de ingeras, asa ca m-am pus la treaba. Am incercat sa pun pas cu pas, daca aveti nelamuriri, ma puteti intreba, raspund cu drag. :)
Dupa cum se vede, o coala impartita in doua, facuta evantai, indoita aproape de mijloc, lipita. Finalul arata asa:

Sper sa va placa si va astept si pe voi alaturi de mine !
PS. Nu luati in seama faptul ca "evantaiul" nu este perfect, pusesem niste semne pentru Kari,dar ce-i drept nici eu nu l-as fi facut perfect , hihihiiii ! Cl. pe scurt, am lucrat in echipa. :)

                                                             Imbratisari si pupici !

Comentarii