Ghirlanda


       Buna sa va fie ziua si inima ! De ceva vreme tot incerc sa ma mobilizez si sa particip si eu la concursuri de creatie, insa ca de obicei nu reusesc.
Azi am hotarat ca trebuie sa rup "lantul" si m-am pus pe treaba. Am avut multe idei in cap, insa nu reuseam sa ma opresc doar la una. Intr-un final am hotarat si am pus in practica.
Datorita faptului ca am cumparat diverse lucruri sensibile la transport, in care mi s-au pus "pufuleti" din polistiren sau ce materiale se mai folosesc, am avut pusi deoparte unii care mi-au placut mult si erau albi ca zapada. In rest a fost simplu, i-am insirat pe ata, am pus si fundite din loc in loc si gata ghirlanda. Simplu nu ?! La un moment dat m-am gandit sa-i colorez, insa mi-au placut mai mult asa, voi ce ziceti ?!
       Cu aceasta ghirlanda am bucuria sa particip la clubulmagic - concurs-cizmulita-mosului-2014

Va astept si pe voi, sunt premiiiiiiiii.... extraordinar de frumoase, in plus veti simti mai intens bucuria sarbatorilor facand propriile voastre ghirlande si decoratiuni  !

                                                               Sa aveti o zi minunata !

Comentarii

  1. Ai avut o idee minunata Beatrice sa faci ghirlanda din "pufuleti", a iesit foarte frumoasa,
    mult succes la concurs !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Geta, sper sa fie :D ! Oricum, ma bucur ca am reusit in sfarsit sa fac,asa are si micul meu bradut ghirlanda frumoasa ! Pupici dulci !

      Ștergere
  2. E minunata ghirlanda...e de revista!Bafta la concurs!si noi participam:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc ! A fost o idee veche de care uitasem,dar la momentul oportun mi-am amintit.A fost simplu,n-am muncit,doar am insirat,dar e de efect.Succes si tie :* !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !