Decoupage pe piatra



                     In sfarsit reusesc sa ajung si la concurs-magia-pietrelor, desi am avut ceva piedici pana sa infaptuiesc lucrarea.
Desi am raul aproape si teoretic era floare la ureche sa fac rost de o piatra, practic  a plouat  intr-una si pe noroi n-am coborat. Pe langa rau am si linia ferata la fel de aproape :))), chiar trec peste uneori cand sunt multe masini si nu pot trece strada :D , asadar mi-a venit ideea trecand pe acolo. N-am cautat mult si din mers am luat piatra. A stat cateva zile in asteptare, dupa care inca altele pana a fost gata.
Etapele au fost asa:
-pictat piatra cu acrilic
-lipit servetel cu lipici special decoupage
-finisat din nou cu acrilice
-dat cu pasta speciala cu perlute
                   In realitate este mult mai frumoasa piatra, desi m-am straduit sa surprind sclipirea perlutelor care dau un efect special !

                                                  Sper sa va placa si sa va inspire !

Comentarii

  1. wow. e absolut superb ce ti a putu iesi dintr o simpla piatra de rau. i ai dat pur si simplu viata.
    se vede si sclipiciul si toata atentia cu care ai lucrat. ca sa numai spun de forma de prezentare :).
    ma bucur mult ca ai reusit sa ajungi la timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vavaly este piatra de cale ferata :))), te rog nu jigni piatra !
      Pasta cu perle se vede bine doar la lumina artificiala,asa ca am asteptat seara :) . Sigur ca ajung, cum altfel?! Pupicei.

      Ștergere
  2. Wow!minunata lucrarea.Si noi ne tot pregatim sa participam la concurs si tot asa vroiam sa facem decoupage doar ca la noi in sat nu gasim servetele de sezon,dar nu-i bai ca maine am drum in oras si sigur gasesc.Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca v-am facut sa ziceti wow :) , multumesc si va doresc succes si voua. Poti face decoupage si cu o imagine,nu neaparat servetel ;) ! Pupici !

      Ștergere
  3. A iesit foarte frumos, vad ca te atrage decoupage-ul! Si mie imi plac pietrele, dar nu prea am de unde sa fac rost de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da draguta mea,imi place enorm :) ! Hai la mine,am raul aproape plus calea ferata,sunt pietre din belsug ,hihihiiii! Va pupacesc !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !