1 Decembrie


Edit Later: Dupa cem-am facut de ras, am refacut poza, dar sper sa ma iertati, sunt si eu mica :D !

             N-am sa par mai "catolica decat Papa" si-am sa recunosc cinstit, pentru mine este o zi ca oricare alta, insa asta nu inseamna ca sunt mai putin romanca. Avand in vedere ca la televizor abunda cu tot felul de stiri, evident am fost "obligata" sa-i explic Karinei ce inseamna aceasta zi, pentru ce sunt acele parade. Deoarece la noi este mai mult ploaie , n-as spune nici macar ca-i burnita, am ales sa stam acasa pentru a vedea paradele la televizor :) . Pentru a nu trece ziua chiar neobservata am facut si noi din nasturei un drapel al Romaniei cu care vom participa si noi la concurs-de-1-decembrie-hora-copiilor. As fi vrut sa fac mai multe, dar m-am trezit ca nu am materiale pentru asta, dar sper sa va placa.
Va invit si pe voi sa ne acompaniati la hora copiilor ! :)


                          Sa aveti o zi frumoasa  si va doresc "LA MULTI ANI" tuturor !

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Da Coco, multumim, asa de mandre am fost incat l-am gresit :)))) !

      Ștergere
  2. Hey dragelor, mulțumesc de participare! Noi astăzi am fost la paradă și tare mi-ar fi plăcut ca politicienii ce au venit să dea tonul la imn și să cântăm cu toții în locul interminabilelor discursuri.
    La mulți ani!
    AlinaS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa-ti mai spun ca noi participam cu mare drag :* !
      Intr-un fel nu regret ca a fost urat, deoarece eu inca am o problemuta cu Kari, nu-i plac locurile cu lume multa si zgomot, asa ca am stat comod la caldurica si am privit :) ! Cat despre discursuri....mu stiu daca vor renunta curand la ele, macar sa le scurteze :))) ! Va imbratisam cu drag ! :*

      Ștergere
  3. Foarte draguţă ideea cu drapelul României confecţionat din nasturi.E adevarat că se zice trei culori cunosc pe lume - rosu, galben şi albastru dar , albastru este lîngă băţul drapelului. Vă pup pe amîndouă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geta draga, multumesc ca m-ai tras de urechi,chiar sa-mi fie rusine (stiu eu de ce) ! In bucuria noastra ca avem totusi din ce face "drapelul" chiar nu am realizat, acum trebuie sa refac poza, nu de alta, dar poate se uita si copii :D ! Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  4. De dragul Karinei incearca sa sarbatoresti si tu ehehe... Eu sunt cu inima la voi si zic din suflet: "LA MULTI ANI ROMANIA"!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Liuba, de dragul copiilor ce nu facem.....pe invers decat trebuie,steagul ma refer ! :P Te pupam fata frumoasa ! :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !