Tort diplomat

Print Friendly and PDF

    De multa vreme doream sa impartasesc cu voi aceasta reteta, insa pana acum nu am reusit.  Acesta este tortul cu care am intampinat Noul An si sper sa va placa si voua, la fel de mult cum ne place si noua! :) Nu este complicat de facut si este delicios .

INGREDIENTE:
- 1 litru frisca lichida;
- 4 oua;
- 400 gr. zahar (dupa mine cred ca ar merge si doar 300 ,dar am uitat sa incerc)
- 400 ml. lapte;
- 4 plicuri gelatina (40 gr.)
- stafide, fructe si piscoturi, dupa pofta fiecaruia (eu fac fara piscoturi,asa e comanda :D )
Ca si fructe ,eu am pus:portocale,banane,cirese si visine din compot scurse.

MOD DE PREPARARE:
Se pune gelatina la inmuiat dupa instructiunile scrise pe plic.Spargem ouale si le mixam bine cu zaharul (intr-un recipient ce va fi pus pe foc) apoi adaugam laptele si gelatina inmuiata.Se pune vasul pe foc mic si lasam pana se incalzeste compozitia fara a fierbe, ca sa nu distrugem gelatina (eu verific cu degetul), mestecand continuu pentru topirea zaharului si a gelatinei. Apoi se inchide focul si lasam sa se raceasca.Intre timp batem frisca si vom incorpora 3/4 din ea in crema calduta, amestecand de jos in sus. Dupa ce am incorporat frisca, mai lasam un pic sa se inchege si adaugam fructele,dar atentie, sa nu fie compozitia racita definitiv . Se toarna in tava tapetata cu folie si se pune la rece. Cand este gata, se rastoarna pe o farfurie si se orneaza dupa creativitatea fiecareia ! :)

                                                    SA AVETI POFTA !

Comentarii

  1. delicios....si eu am facut un tort diplomat de revelion :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Un dulce fin si bun, multumesc pentru reteta, pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani Geta pe anul asta :* ! Cu mare drag si sper sa-ti placa. Pupici dulci.

      Ștergere
  3. Foarte bun trebuie să fie și ușor. Data viitoare să trimiți și la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti spun drept, eu nu prea am apucat,s-a terminat repede :)) ! Ce bine ar fi sa pot trimite...ehei ...m-as trimite si pe mine ! :D

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Dia si la noi are mare succes , ma bucur ca-i pe gustul tau :) !
      Sa ai un an nou plin de impliniri !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !