Despre dorinte sau...

Un zambet pentru voi !

       ...cum ma face copilul sa "sa ma innec" de emotie , imi umple ochii de lacrimi, iar sufletul de o fericire imensa ca am asa un copil minunat !Ieri e istorie, maine mister, azi e un dar ...un dar de impartit cu restul si despre asta vreau sa va impartasesc! Ma iertati dar nu ma pot abtine ! Sa incepem cu inceputul.

       In noaptea de revelion ( adica azi noapte), la cumpana dintre ani, am iesit sa vedem jocul de artificii, insa nu in centrul orasului . De obicei aveam grija ca la trecerea in noul an sa-mi pun dorinte, sa pup lumea cu care sunt, insa de data aceasta am fost atat de "absorbita" sa surprind niste imagini cu artificiile, incat toate mi-au iesit complet din minte :)) . Daca sotul nu ma intorcea aproape fortat sa ma pupe, nici macar nu realizam ca am trecut in noul an ( sa nu radeti prea tare de mine :P ). In fine, n-am reusit cu pozele deoarece artificiile au fost date prea jos si s-a vazut doar o parte din ele, asa ca ne-am intors acasa. Intrand in casa imi aduc aminte ca nu mi-am pus dorinte si ii spun sotului, Karina fiind cu noi si auzind discutia. Ma aplec sa o dezbrac, iar ea spune in continuarea discutiei mele: - Mami, eu mi-am pus o dorinta sa am o familie fericita ! :)
     Poate nu ma credeti, dar si acum cand va scriu ma cuprinde acea emotie la auzul acestei dorinte si nu va imagineti cumva ca suntem niste oameni tristi, acriti de viata, certareti sau mai stiu eu ce lucruri urate. Nu, din contra, suntem opusul la ce-am enumerat.
    Asadar, iubita mea a crescut si are dorinte legate de familie, este fericita si stie sa exprime ceea ce simte si imi umple sufletul cu cele mai minunate sentimente , ma face sa fiu mai "luptatoare" (prietenii stiu de ce ) si nu pot decat sa ii multumesc Domnului ca am cel mai minunat copil din univers (toate mamele au cei mai minunati copii din univers, clar ) ! :)

       Va pup si va imbratisez in noul an si sper sa ne auzim mai des si cu vesti bune si frumoase !

Comentarii

  1. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!! Te pup , prietena mea draga! Sa fiti fericiti cu toti , meritati. Sunteti o familie frumoasa si eu va iubesc asa cum sunteti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie Mariuta draga si intoarcem pupicii la care adaugam si imbratisari, hihiii ! Multumim pentru dragostea pe care ne-o oferi neconditionat ! <3

      Ștergere
  2. La multi ani,draga Bea,sa fiti sanatosi si sa aveti multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim asemenea Geanina, sa dea domnul la toata lumea ! :*

      Ștergere
  3. La Multi Ani ! sanatate si toate dorintele sa ti se indeplineasca. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie Geti draga, iar anul asta e un ordin sa se implineasca toate dorintele noastre :)) ! Te pup cu drag !

      Ștergere
  4. La multi ani dragele mele!!! Dorinta Karinei este de mult implinita :) Noul an sa va aduca numai bucurii !!! Va pupacim dulce dulce :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani Danuta draga ! Eu asa zic,ca-i implinita,dar poate mai trebuie lucrat! :)
      Si eu va doresc un an mai bun decat ati avut,iar visele sa-ti devina realitate! Pup de la mic la mare ! :*

      Ștergere
  5. La multi ani frumosi! Frumoase randuri ai scris, bine ti-a transmis Karina si ar fi si mai bine sa o asculti :)) - prietenii stiu de ce ;)). Multumesc pentru surpriza de a va auzi glasul si pentru urarile transmise. Va pup si va imbratisez cu mult drag! Mai multe cuvinte la mine pe blog. pupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga noastra si scumpa tanti Alina :)) , desi nu mi-a iesit, ma bucur ca ne-am auzit si facut urari in direct,chiar daca prin telefon. Ma bucur ca esti prezenta in vietile noastre,chiar daca nu fizic si te imbratisam cu mare drag ! :* Evident ca imi voi asculta puiuta,caci poate este ceva si eu nu realizez! Pupici dulci.

      Ștergere
  6. La multi ani! Ai o fata tare dulce, sa-ti traiasca! Normal ca stie acum ce inseamna fericirea, a observat si ea ca totul pleaca de la familie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie Crina draga :) ! Multumesc mult, dar eu la varsta ei zau ca nu ma gandeam la din astea :)) , copiii din ziua de azi sunt clar altfel fata de cum eram noi sau cel putin eu ! Te pup cu drag .

      Ștergere
  7. La multi si fericiti ani, frumoaso, alaturi de cea mai minunata fetita si cel mai extraordinar sot din univers.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si voua draga Loredana,sa aveti parte de tot ce va doriti si sanatate muuuulta :* ! Ei da, ma faci sa rosesc...multumesc mult, dar nu te intrec in frumusete hihihiii ! Va imbratisez cu drag,de la mititica la "maricica" ! :*

      Ștergere
  8. Ce frumos.La multi ani si sa vi se indeplineasca dorintele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si "La multi ani" frumosi si voiosi sa fie si la voi :) !
      Dorinta e implinita demult, doar ca nu e suficient niciodata! Pupici dulci !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !