Coronita de advent



Buna dragelor !
Daca eu va astept sa sositi cu mic cu mare la claca-in-asteptarea-craciunului-editia a doua, iata ca si eu sunt asteptata la concurs-cizmulita-mosului-editia cu nr. 2 .
Desi am intarziat mult prea mult, am reusit intr-un final sa terminam lucrarea. De fapt ea a fost facuta 90% de Karina si asta cred ca se vede cu ochiul liber :) !
Sper sa ne iertati stangacia, dar suntem micute si mai avem de invatat !
Ce ziceti, avem un gram de talent?!

Cu aceasta ocazie vreau sa urez tuturor doamnelor si domnisoarelor "LA MULTI ANI" de ziua numelui , cu ocazia SF.Andrei ! Va pup si imbratisez !

Comentarii

  1. Eu cred ca e talentata domnisoara. A iesit tare delicat coronita, succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult pentru apreciere :* ! Important este ca se straduieste si-i place,asta este cel mai important ! :)
      Te pupam cu drag !

      Ștergere
  2. nu se vede decat ca e ffff frumoasa!!! felisitari,Karina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei, ce ne mai creste inima...multumim mult !Va pupam dulce dragilor !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !