Reteta de chec favorita

Print Friendly and PDF

     Demult vroiam sa va prezint reteta mea favorita de chec si n-am reusit. Ba aveam bateriile descarcate la aparat, ba se mananca inainte sa fac poza si tot asa. Acum am fost preventiva si am facut poza, checul nu mai e demult, insa parca am pofta sa reeditez :D !

Ingrediente:
6 oua
- 2 cani zahar pudra (cana de 250 ml. dar nu o pun plina, aproape)
- 2 cani faina
- 6 linguri ulei
- 12 linguri apa fierbinte
- 1 varf praf de copt
- cacao, arome si ce mai doriti
Preparare:
Se separa galbenusurile de albusuri.Galbenusurile se amesteca cu uleiul ca la maioneza ( cu mixerul ) si apoi incorporam o cana de zahar pudra.Se mixeaza apoi cu 6 linguri apa fierbintepana se omogenizeaza si se topeste zaharul.
Albusurile se bat spuma cu un praf de sare, la care adaugam cealalta cana de zahar si restul de 6 linguri apa fierbinte.
In final adaugam usor compozitia de galbenusuri , iar apoi incorporam faina amestecata cu praful de copt cu o spatula.Dupa placere, puneti cacao in 1/2 sau 1/3 aluat, aromele si puneti la copt.
Din aceasta reteta ies 2 bucati de chec.
Tin sa mentionez ca reteta este luata de pe internet, scrisa in caiet si nu mai stiu sursa :( sper sa nu supar pe nimeni.
Sper sa va placa, este foate pufoasa !

                                                          SA   AVETI   POFTA !


Comentarii

  1. Ce reteta buna si usor de preparat, sunt convinsa ca e si foarte buna la gust !

    RăspundețiȘtergere
  2. Geta,daca o vei incerca vreodata,sa-mi spui daca ti-a placut!Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai,bine,Beatrice!faci minunatii si nu te inscrii la mine?asa imi esti? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai nu stiu iubita,unde sa ma inscriu? M-ai luat pe nepregatite,ca nu stiu despre ce-i vorba!Vreau detalii! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !