Norocoasa si baftoasa !

       Ei, pana acum am tras chiulul, dar sper ca in aceasta luna sa fiu mai harnica, mai creativa, sa fiu cea mai cea :D  !
      Asadar, bine va regasesc !Avand in vedere ca este luna in care m-am nascut si trebuie sa "infloresc" precum floricelele, se pare ca mi-ar purta si noroc.Astazi vreau sa ma laud cu el, norocul,  bata-l vina!
       Luna trecuta am participat la un dar de de blog, la nimeni alta decat Adriana - artasicreativitate un minunat blog de unde poti invata diverse tehnici , fiind si o sursa buna de inspiratie. Cine credeti ca a castigat?! Evident ca  eu !!!!!!!Cine doreste sa-si incerce norocul, Adriana mai obisnuieste sa faca astfel de daruri, asadar fiti pe faza .In plus, lunar, face concurs : "Decoratiile voastre pe suporturile noastre " . Atentie amatori ! Eu voi reveni cu un update dupa ce voi mesteri pe aceste minunate suporturi, cu decoratiile aferente !

Sursa foto: blog artasicreativitate

De ce sunt asa norocoasa si baftoasa?! Pai tot eu,am fost norocoasa castigatoare a unui concurs gazduit de vechea noastra prietena BB LA BORD si da......uscatorul este al meu, a sosit foarte repede,iar eu sunt fericita posesoare ! Vreau sa va spun, ca cei de la DRA-BO sunt foarte prompti si seriosi, ii recomand cu caldura. Inca n-am apucat sa-l montez, dar promit sa revin cu poze.
Ce-i drept, acest premiu l-am castigat acum ceva vreme, insa n-am apucat sa va povestesc !







                                               O ZI MINUNATA TUTUROR !

Comentarii

  1. Felicitari draga mea, ma bucur nespus de mult ca luna aceasta esti tu castigatoarea :) Abia astept sa vad decoratiunile tale :) Felicitari si pentru uscatorul de rufe, foarte util dealtfel in orice casa.
    Duminica minunata iti doresc in sanul familiei!
    Pupaceli,
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adriana,iti multumesc din nou,asa cum ti-am spus,este un dar minunat,imi place enorm.Abia astept sa vad cum l-oi mesterii eu :).Cat despre uscator,chiar a venit intr-un moment propice, deoarece fac niste schimbari si ramaneam fara uscatorul ce-l aveam.A picat la marele fx. Duminica frumoasa si voua,pupa dulceata mica si in contul meu.:* @Multumesc Cristina.Va pup dulce si pe voi.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce data are ziua de nastere?
    felicitari si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Clara,imi faci cadou daca-ti zic :D ?!Multumesc mult! :*
    @Coco,multumesc ,chiar sunt !Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai cistigat, cred ca o sa faci niste decoratiuni foarte frumoase si uscatorul o sa-ti foloseasca din plin.

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat esti de harnicuta, e normal sa fii norocoasa si baftoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Geta,asa sper,sa-mi iasa ceva frumos!Cat despre uscator,imi prinde extraordinar de bine ! Te pup dulce.
    @Loredana,nu ma lauda prea mult caci s-ar putea sa se urce la cap ,hi,hihiiiiii! Pup fetele frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !