La plimbare

                 Fiindca mult asteptata primavara a sosit ,cu zile frumoase si insorite, m-am gandit ca ar fi tocmai potrivit sa mai facem niste poze,  deoarece n-am mai facut cam de multicel. Desi am iesit cu un pic de treaba in oras, am luat si aparatul cu mine, gandind ca voi gasi timp si pentru cateva poze. A fost o idee inspirata pentru ca a trebuit sa asteptam un schimb de tura, iar parcul fiind aproape, numai bine s-a potrivit pentru poze. Rezultatul il vedeti:





                         VA  DORESC  O SAPTAMANA  MINUNATA  CU   ZILE  INSORITE !

Comentarii

  1. ma bucur ca va bucurati de primavara!
    plimbari placute va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  2. O mandrete de domnisoara ai, frumoasa foc si numai buna de scos in lume :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dulcică e! Pupici și îmbrățisări magice!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-ti traiasca Dulcineea!Este o scumpa,foarte frumos ca va bucurati de primavara care incearca timid sa-si faca aparitia.aveti un oras frumos la Vilcea ca si la noi la Tg-jiu!!!
    Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat! Bine ati revenit frumoaselor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mare s-a facut Karina! E o frumoasa :)! Va pup cu drag pe amandoua.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Da Lore,primavara este anotimpul preferat,imi place cand inverzeste si infloreste tot.Din pacate,se pare ca se strica vremea.Va pupam cu drag.
    @Multumim Aurelia si intoarcem pupiceii la dragalasele tale.
    @Nu-i asa Vavaly?!Mi-e drag de ea.....de nici n-am cuvinte,dar deja cunosti sentimentul,e minunat.Te pupam cu drag.
    @Da Sara,e cea mai minunata,dar asa zice si mama ta despre tine.Deja simt magia si ti-o trimitem inapoi inzecit.Multumim de vizita si te mai asteptam cu mare drag.
    @Multumim Veronica!Sa speram ca vremea tine cu noi,desi pare ca se strica.Valcea este un oras tare frumos,asezat intre dealuri,dar vom face poze sa te convingem.Pupici.
    @Adevarat a inviat! Deea,bine te-am regasit si nu te bucura prea mult,ca poate ne deochi!Te pupam cu drag.
    @Da,Ramona,creste si ma uit,ca nu-mi vine sa cred.Parca trece prea repede timpul.Multumim si te imbratisam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gargarita-strengarita!Pup ochisorii frumosi!Bravo,Bea,sa ne mai arati poze cu minunea mica.Va pup cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce maricea s-a facut Karina!
    Dar imi place ca arata a fetita cu fustita si basmaluta.
    E tare gingasa.Uite asa imi plac mie fetitele sareiese ca sunt fetite nu baieti.
    Si eu o imbrac pe Patrisia numai in rochite si fustite foarte rar in pantaloni.Poate de 2 ori pe an.
    Bine ati revenit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Oau, ce domnisorica zambareata ai! Abia astept sa ajungem si noi asa mari!

    Mi-era dor de o postare de-a ta! Imi place si noul fundal pentru blog, asa de primavara, energizant, vesel! Pe unde/cum l-ai gasit?

    RăspundețiȘtergere
  11. mi era dor de poze cu Karina!e o frumoasaaaaa si cat a crescut!!pupam fetele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine ca a venit primavara nu? Parca mai ieri ne plangeam de zile ploioase si mohorate. sa va fie de nbine plimbareala si la cat mai multe iesiri de acum inainte; iti va prinde si tie bine ... sunt sigura!
    va pupic

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Oana,tu stii ca suntem mai scumpe la vedere,dar ne aratam asa ,din cand in cand, sa vezi ca si noi crestem,hi,hi....Va pupam cu drag,de la mic la mare.
    @Corina,crestem si noi sa va ajunjem din urma.Adevarul este ca-s tare dulci fetitele in general, imbracate in fustite ori rochite.Noi purtam pantaloni cand mergem la joaca,deoarece ii place sa se catere,sa se dea pe topogan,altfel fiind destul de baietoasa,ii plac masinutele dar si papusile,are gusturi foarte diversificate in materie de jucarii.Multumim pentru aprecieri , va pupam cu drag si bine v-am regasit.
    @Cristina,timpul zboara asa repede,incat nici n-o sa-ti dai seama si sunteti ca noi.Ma bucur sa stiu ca-mi duce si mie cineva dorul.
    Pentru fundal,in bara stanga,sub persoane interesate,este un trandafir de la glitter-graphics,dai clik pe el si te duci apoi la backgrounds,dai clik si gasesti acolo pe teme,selectezi imaginea dorita ,copiezi html si o introduci la tine in design si gata.Sa ai spor la cautat,ca-s multe pagini acolo.Daca e ceva ce n-ai inteles sau nu merge ma anunti.
    Multumesc de aprecieri si va pupam cu drag.
    @Auzi doamna,Dana,tu crezi ca noi ramanem in urma voastra ,codase? Nuuuuu,nici gand!Nici mie nu-mi vine a crede cat a crescut,dar vad la hainute,pantofiori si ma uit cu nostalgie la poze.Dar avand in vedere ca a inceput si ea sa repete cuvinte sau sa ma trezesc ca spune cuvinte,compenseaza si mor de drag sa o aud cum le poceste.Va pupam si noi cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da,Alinutza,chiar ma bucur de zilele frumoase si-mi face maaaaare bine,dupa atata stat in casa .Sper sa ma "trezesc" la viata precum plantele.Te pupam si noi cu drag,plus pe"gagalicile" tale.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vad ca de data asta Karinei i-a facut placere sa stea la pozat ! Pupici dulci pentru voi doua !

    RăspundețiȘtergere
  16. Da Geta,sa stii ca si eu am remarcat si-am fost surprinsa,am spus ca facem poze si s-a oprit asteptand cuminte sa o pozez.Asta e un semn ca am crescut,hi,hi...Te pupam si noi.

    RăspundețiȘtergere
  17. O saptamana minunata sa ai si tu !
    Azi, maine, o sa fie plin de petitori la tine la poarta, cu asa mandrete de fata.
    Sa-ti traiasca, sa fie sanatoasa si fericita !

    RăspundețiȘtergere
  18. Ninu,multumesc asemenea.
    A zis tati ca sta cu pusca la usa,hi,hi....multumim pentru urari.
    Sa ai o zi frumoasa cu multe cadouri in continuare ;).

    RăspundețiȘtergere
  19. cit e de scumpa Karinutza, e o dulceatza gustoasa :))) Multi pupici voua :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumim frumos Liuba si te poftim sa nu ne pacalesti si sa vii la pupat.Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
  21. ce frumoasa e zambareata ta!! ... si foarte expresiva! Primavara ii prieste la maxim!
    Pupam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  22. E tare, tare dulcica puiuta ta :) Reuseste sa ne binedispuna cu zambetul ei ;) Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. Bea, saptamana viitoare o sa vin cu un nou model de perinita.Incerc mai multe modele.Atunci cand tu esti hotarata iti alegi modelul si culorile apoi incerc sa ma descurc.Stii care e problema nu am lucrat niciodata pentru altii, si parca am emotii.
    Iti doresc o Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Gabi,multumim frumos,dar nici voi nu sunteti de loc mai prejos.Va pupam si noi cu mult drag.
    @Anda,ma daca reusim sa va binedispunem.Pupici multi si pentru voi.
    @Corina,abia astept sa vad ce minune mai faci.N-am curaj sa visez!Te pup cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  25. Vad ca mesajul meu nu a aparut. l-am scris azi dimineata devreme.
    Spuneam ca e superba micuta ta si imi place cat de vesela si senina este, mai ales in prima poza.
    Va imbratisam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  26. E vremea pentru alergare, pentru pofta de somn.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Amy,nu stiu ce s-o fi intamplat,normal trebuia sa apara imediat dupa verificarea cuvantului.
    Multumim tare mult si te imbratisam si noi cu drag.
    @Costin,asa o fi cum zici tu,nu te contrazic,dar care-i legatura?

    RăspundețiȘtergere
  28. Te felicit pentru asa dulceata de copilas,iepuras,zanutza nici nu stiu cum sa-i spun fiindca toata e numai dragalasenie!Draga de ea!
    Felicitari mami!
    Cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc, draga Mihaela si pe langa toate e si cuminte.Sunt tare fericita sa am asa copilita.
    Poate imi dai si mie permisiune sa te "urmarim".
    Te pupam si noi cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cucuuuu...am venit! Frumoasa mai e ami fata ta! Pup

    RăspundețiȘtergere
  31. Bauuuu....bine ai revenit!Pai incercam sa nu ne lasam mai prejos decat voi.Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  32. Tudor ii transmite pupici multi Karinei, e o scumpa! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  33. Liana,sa-l imbratisezi tu din partea noastra pe Tudor si sa-i dai un pup apasat.Pupici si pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  34. waw! cat de frumoasa a rasarit Karina in aceasta primavara; e o floricica superba!!

    RăspundețiȘtergere
  35. O dulceata si o frumoasa!Si ii sta asa bine cu baticut si e asa expresiva in pozele astea.A reusit sa prinda porumbeii?:))Pupam zambareata si asteptam poze noi!

    RăspundețiȘtergere
  36. Multumim Mirela!De data asta a stat la pozat,spre marea mea surprindere,asta e semn ca ne facem si noi mari.Imi place tare mult ca-i fotogenica si sper sa fie asa mereu.Va pupam si noi cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !