Sapun "Delicate flower"

     Ingrediente: uleiuri saponificate de cocos, untura, glicerina, apa distilata, NaOH,alcool, zahar, aroma uleioasa de vanilie si mar.
       Acest sapun este transparent, foarte hidratant datorita uleiului de cocos si unturii , catifeleaza pielea, lasand-o moale la atingere. Contine multa glicerina care rezulta oricum in urma procesului de saponificare a uleiurilor, plus cea adaugata in plus . Glicerina are puternice proprietati hidroscopice, absoarbe apa ca un burete. In plus glicerina e prezenta si in tesutul celular subcutanat, deci nu este straina organismului uman si nu va da nici un fel de iritatie sau alergie. Datorita capacitatii sale hidroscopice, glicerina absoarbe apa din straturile profunde ale pielii si o aduce in straturile superficiale, realizand astfel o hidratare intensa a acesteia.
      Acestea sunt floricele delicat aromate pentru fete frumoase. Ma credeti pe cuvant sau probati?

                                                             O  ZI  FRUMOASA  IN  CONTINUARE !

Comentarii

  1. Te credem, insa eu de probat vrea sa probez altceva...am trimis un mail, sper ca a ajuns:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow!Asta da martisor!Superb!Bravo,bravo,bravo!!!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristina nu am primit nici un mail.Ai scris pe: s.beatrice74@yahoo.com? Acum am verificat si nu e nici macar in spam.Mai scrie o data te rog ca nu stiu ce s-a intamplat.Te pup si astept.
    @Ma bucur Oana ca iti place.Sper sa nu mai spuna Sofia ca-i acadea.Va imbratisez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Luthelo,pentru ce zici tu trebuie sa ai o baza,iar aceea baza este facuta de la zero de mine,daca asta te interesa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ce in ce mai mult imi doresc sa castig concursul tau cu premii frumos mirositoare... destinul e in minile voaste :) Arata asa de bine sapunurile astea ca-ti vine sa le pui in cutie transparenta si in vitrina cu ele, ca pe orhidee :). pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super arata sapunelul. Are o culoare foarte frumoasa si cred ca miroase nemaipomenit. Doar contine si vanilie :), nu?!. Te pup si te felicit ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Vavaly,hai ca m-ai distrat si-ti multumesc.Dar destinul nu e mainile mele,ce bine ar fi sa fie asa.Te pupam si noi.
    @Ramo,are si aroma de vanilie, nu sunt arome puternice si nu se simte mult vanilia,desi...nasul meu ma face de ras la capitolul miros.Multumesc si intoarcem pupiceii cu bonus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte frumos, imi place mult si culoarea, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  9. FELICITARI DIN TOATA INIMA!
    SUNT SUPERBE! TINE-O TOT ASA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bea foarte frumusele floricele.Arata bine si transparente!
    Ai mult talent!Iti doresc o primavara inflorita!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Clara,multumesc mult si sper sa ma tina balamalele,sa nu cedeze.Te pup cu drag.
    @Iti multumesc Corine si-ti doresc asemenea.Sa ai grija de tine.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmmm,....vanilie , mar , cred ca miroase super!!!Si imi place tare mult cum arata ;).Bravo.Pupi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dana,are un miros delicat,vanilie mai putin,predomina marul.Multumesc si te pupam si noi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !