marți, 19 octombrie 2010

Sa spunem STOP...

             In timp ce navigam printre blogeri,am intalnit acest banner.M-am oprit ,am citit articolul si am gasit o mamica trista care incearca sa-i gaseasca puiului ei jucaria(preferata) care a fost furata.Desi e constienta ca nu se va intampla acest lucru,ea roaga toate mamicile sa tragem un semnal de alarma asupra acestui fapt.Mie personal nu mi s-a intamplat si sper sa nici nu se intample.Adevarul este ca nu conteaza cat este de pretioasa jucaria ,ci faptul in sine.
         Haideti sa tragem impreuna un semnal de alarma! 

2 comentarii:

  1. Ce urat!
    Bea, pun si eu bannerul la mine, ce zici?
    Pupici, sa aveti o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca poti,atata vreme cat mamica a avut rugamintea sa tragem un semnal de alarma..Pana la urma furtul nu e un lucru neglijabil,cu atat mai mult cu cat a fost vina parintelui,nu a copilului care a luat si inca nu deosebeste binele de rau.Pupici si la cea mica.

    RăspundețiȘtergere

Comentariul sa fie precum sufletul !