Sa spunem STOP...

             In timp ce navigam printre blogeri,am intalnit acest banner.M-am oprit ,am citit articolul si am gasit o mamica trista care incearca sa-i gaseasca puiului ei jucaria(preferata) care a fost furata.Desi e constienta ca nu se va intampla acest lucru,ea roaga toate mamicile sa tragem un semnal de alarma asupra acestui fapt.Mie personal nu mi s-a intamplat si sper sa nici nu se intample.Adevarul este ca nu conteaza cat este de pretioasa jucaria ,ci faptul in sine.
         Haideti sa tragem impreuna un semnal de alarma! 

Comentarii

  1. Ce urat!
    Bea, pun si eu bannerul la mine, ce zici?
    Pupici, sa aveti o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca poti,atata vreme cat mamica a avut rugamintea sa tragem un semnal de alarma..Pana la urma furtul nu e un lucru neglijabil,cu atat mai mult cu cat a fost vina parintelui,nu a copilului care a luat si inca nu deosebeste binele de rau.Pupici si la cea mica.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !