Reteta sapun,,Maslinuta"

                    Acest sapun s-a,,nascut" din dorinta de a face un sapun fara grasime de cocos si  iata ce a iesit:un sapun cremos,catifelat care culmea face si un pic de spuma avand in vedere ca este doar din ulei de masline dupa cum sugereaza si denumirea , nu usuca pielea.
                  Iata si reteta: --500 gr.ulei masline
                                                    --130gr. lapte de capra
                                                    -- 61gr.NaOH
                                          --la sfarsit cand compozitia este ca o budinca am adaugat:
                                                   --40 gr.pulbere pentru copii
                                                   --40 gr.frisca
                                                   --1-2 linguri ulei galbenele (optional)
                                                   --ulei esential (optional)
                 Un mic secret la sapunul meu ar fi ca trebuie lasat vreo doua zile sa stea pana il taiati deoarece este mai moale si fat .peste 9%.Cine doreste doar 9% sa nu puna uleiul de galbenele.Distractie placuta.

Comentarii

  1. Iti multumesc pentru vizita.Este adevarat ca nu toti trag invataminte.Intai sa dea cu capul de greu apoi poate...poate.
    Imi place ceea ce ai postat pe blogul tau.
    E frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ ITI MULTUMESC MIRELA SI TE MAI ASTEP CU DRAG.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vroiam si eu sa fac un sapun doar cu ulei de masline, dar nu stiam cum o sa iasa. Sunt curioasa daca este bun, in special m-ar interesa daca curata machiajul de pe fata. Daca folosesti sapunelul spune-mi si mie cat de multumita esti de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. De folosit l-am folosit,nu am sa postez niciodata un sapun pana nu il incerc.In privinta machiajului n-as putea spune acum nimic caci nu am mai apucat sa o fac.O sa incerc si revin cu raspunsul.De multumita sunt multumita.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt adorabile sapunelele! Si compozitia imi place foarte mult, mai ales pentru copilasi. Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Luminita.Eu in general am facut sapunuri sa le pot folosi si pentru neastamparata mea si sa ne hidrateze.De fapt, toate facute acasa sunt hidratante si blande.Si noi va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ms. de raspuns, astept vesti de la tine. Ma bucur ca putem schimba informatii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga...capsunica,machiajul nu il ia in totalitate,probabil foarte putin.Am incercat cu fond de ten, dupa care am folosit lapte demachiant si din pacate s-a luat pe discheta fardul.Din cunostintele mele,stiu ca e indicat intai sa te demachiezi, oricat de bland ar fi sapunul.Am sa incerc din curiozitate si cu altele.Tu decizi ce e bine pentru tenul tau.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos... de ceva timp ma bate gandu sa fac si eu sapun,doar ca nu am reusit...Imi plac sapunurile tale is tare frumoase, te felicit:) Cat despre usturoiu murat ti-am raspuns la mine pe blog,dar iti zic si aici e super bun, trebuie incercat:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Marrya,iti multumesc frumos!De reusit ai sa reusesti ,doar sa iti faci timp,cat despre usturoi,am sa incerc cu siguranta.Te pup si o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna! multumesc ca ai postat aceasta reteta. te rog sa-mi spui ce este pulberea pentru copii...sa fie pudra?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Liza,imi cer scuze ca raspund cu intarziere!Da,este pudra pentru fundulet de bebe.
    Atentie insa,fiind un sapun facut doar din ulei de masline nu spumeaza sieste mai moale,insa este foarte delicat.Euiti recomand sa facicantitate maimica,sa vezi daca iti place.Obligatoriu lasat la uscat cel putin o luna si grija si la faptulca este mai gras,sa nu rancezasca la un moment dat.Sper sa-ti fie de folos.
    Multumesc de vizita si te mai astept si altadata cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru raspuns! Mi-am luat soda dar nu am gasit decat cu puritate 75 %. Voi realiza in curand experimentul...sper sa se lase cu impresii bune ...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Liza,cu soda pe care o ai,nu-ti va iesi,trebuie musai 98% puritate.Pentru 75% puritate trebuie recalculata cantitatea de soda.Daca voi gasi cum se face calculul ,am sa fac o postare.
    Numai bine si tie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !