Reteta lichior de chimen

Print Friendly and PDF
                       Pentru ca vin sarbatorile si fiecare vrea sa faca diverse chestii deosebite,m-am gandit la aceasta reteta pe care mama mea o face de multa vreme.Este un lichior pentru doamne(care nu alapteaza),dar evident ca pot bea si domnii,dar pus un pic mai mult alcool sau.......nu.
                     Reteta este urmatoarea:
--100 gr. + 300 gr. zahar;
--2-3 linguri chimen;
--500 ml. apa;
--150-200 ml.alcool(dupa gust);
--zeama de la o jumatate lamaie(optional).
               Cele 100 gr. de zahar se caramelizeaza cu 2-3 linguri de chimen,se stinge cu apa, adaugam  si celelalte 300 gr.de zahar ,apoi  amestecam  pana se dizolva caramelul si zaharul.Se lasa la racit,dupa care punem alcool-ul si zeama de lamaie(optional).Turnam intr-o sticla si lasam la macerat 2 saptamani si strecuram.Asadar am facut un altfel de"dulce",sper sa va placa.
                                                                        NOROC!

Comentarii

  1. Noroc si tie,Beatrice!Cum reteta este "pentru doamne care nu alapteaza",nu-mi ramane decat sa privesc cu jind la poza si sa inghit in sec:))
    Oricum,e buna de trecut la caietel reteta,pentru vremurile cand voi putea degusta si eu astfel de licori.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pregatesti cumva de un party? :) Venim si noi. Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Oana,nu-ti face probleme,iti pastrez ca nu prea are cine sa bea si o sa stea mult la "macerat".Si-apoi nu cred ca mai ai chiar asa mult,parca te si invidiez cu alaptatul.Imbratisari.
    @ Ramo,inca nu,dar daca vrei nu spun nu,deci te astept cu drag.Pupam strumfii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce interesant! Notez reteta, poate ma incumet sa fac si eu.
    Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu toata increderea,nu e greu.Pupam si noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce bine suna reteta asta. Promit ca pana la Craciun sa o incerc. Mie imi plac tare mult bauturicile astea de doamne.... asta inseamna ca sunt o doamna, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !