Prajitura Krem a la Krem

Print Friendly and PDF
                 Fiind sambata ,m-am gandit sa va indulcesc din nou cu o prajitura fina ,cremoasa ,pufoasa si dulceee.Cine vrea sa-si impresioneze musafirii ,poate sa o faca linistita.Puteti chiar sa va jucati si cu culorile si veti vedea imediat de ce spun asta.
               Reteta este urmatoarea:
   Blat:-- 6 oua
           -- 6 linguri zahar
           -- 1 plic crem ole de ciocolata(poate sa fie si de capsuni,iese blatul roz)
  Crema:-- 250 ml. frisca lichida
              -- 150 ml. lapte rece
              -- 1 plic crem ole de vanilie
  Glazura:-- 100 gr. ciocolata
                --50 ml. frisca lichida
                -- 50. gr. unt
                -- 1 ligura coniac(optional pentru cei mari)
        Blat:  Se separa albusurile de galbenusuri si se bat spuma cu zaharul ca la bezea.Apoi se adauga pe rand galbenusurile si se bate dupa fiecare.La sfarsit se adauga plicul de crem ole si se amesteca usor pana se omogenizeaza.Se toarna aluatul in tava tapetata si se coace.Pentru a verifica daca este blatul copt,se apasa cu degetul, daca adancitura dispare imediat,inseamna ca e gata.Se lasa la racit.
      Crema: Se mixeaza laptele cu frisca si crem ole de vanilie.Se intinde uniform pe blat.
      Glazura: Topim ciocolata impreuna  cu restul ingredientelor si lasam sa se raceasca la temperatura camerei,dupa care o turnam pe prajitura.
  Tava mea are 31*22.Blatul nu trebuie sa fie prea inalt.Cine are tava mai mare sa dubleze cantitatile.
 Aceasta reteta de  prajitura o gasiti pe multe bloguri de specialitate,insa eu am luat-o de aici.
                                                           Pofta buna!

Comentarii

  1. Buna dimineata! Prajitura arata incredibil. Sa ne pastrezi si noua o portie (sau poate doua :). Te pup si iti doresc sa ai un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. `Neata!Pastram,pastram,dar grabeste-te.Multumim ,asemenea.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata delicios!
    Ce pofta mi-ai facut...fur si eu reteta!
    pupici, sa aveti un weekend minunat

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelenta!Sa vad daca am timp,poate o incerc si eu azi.Multam de sugestie!O zi frumoasa,ca prajiturica asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Lumi,asta era intentia,sa te atrag la noi cu ceva dulce.Va pupam la fel de dulce si o zi frumoasa si voua.
    @ Oana,cu cea mai mare placere,ma bucur sa vad ca va place.Sper sa ai timp sa va "indulciti".O zi minunata si voua.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo Bea,super prajitura!Totusi deocamdata nu cred ca o fac pt. ca e prea bunaaaa si n-am voie,stii tu din ce cauza :))) Gina

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate te "arunci"de sarbatori.Te pupicesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci nu stiu zau cine m-a pus sa intru aici :((. Cat de bine poate sa arate. Si parca vad ce gustoasa e.
    Mi-e dor si mie sa prajituresc :(
    Bravo mami :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar e gustoasaaaaa!Te-am asteptat...si vezi?Ti-am oprit si tie daca n-ai venit.Poate reusesti si-ti faci timp.Multumesc si va pupam.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !