Prajitura cu prune

Print Friendly and PDF
     Maine este sambata si va invit la o prajitura si-o cafea sau apa plata, cum doriti.Pentru cele care nu pot onora invitatia si doresc ceva dulce,rapid,economic si pufos, le recomand aceasta reteta cu drag.Avand in vedere ca reteta o am din caietul mamei ,nu cunosc sursa si nici nu doresc sa jignesc pe cineva.
   Reteta de pandispan este urmatoarea: 
- 5 oua ;
- 115 gr. zahar ;
- 137 gr. faina ;
- 1/2 lingurita praf de copt ;
- 2 linguri apa.
 Batem cu mixerul albusurile tare,se adauga treptat zaharul,apoi galbenusurile.Dupa ce au fost incorporate si acestea din urma,lasam mixerul si adaugam faina amestecata cu praful de copt,amestecand usor cu lingura ,dupa care  se incorporeaza si apa.Se pune in tava tapetata cu hartie sau faina dupa cum aveti,se aseaza prunele si se introduce in  cuptorul preincalzit.
                             POFTA BUNA.

Comentarii

  1. nu suna rau deloc! ... sa vad cui i se face mila de mine sa imi faca si mie.:P nu de alta dar eu abia incropesc ceva de mancare... dulciurile sunt un vis :P

    RăspundețiȘtergere
  2. MU-TA-TE LA VL. SI TE SERVIM O DATA PE SAPT.CACI ASA OBISNUIESC SA FAC.INCEARCA SA O FACI SI NU AI SA REGRETI.TE PUPAM PE TINE SI PE BUBULINA.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este "ochioasa" tare prajitura ta. :) Se vede ca esti o gospodina desavarsita. Felicitari. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc BB,poate pare ca as fi, dar nu sunt deloc desavarsita. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am trezit de dimineata cu o mare pofta de prajituri. Si la cat de pufoasa arata prajiturica ta trebuie neaparat sa o am si eu in farfurie. Sa ai o zi dulce si frumoasa! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Mutumesc,n-o sa regreti,te asigur.Si noi te pupam.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata prajiturica, ms pentru reteta, a iesit foarte buna. Dar a ta imi tot face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca-ti place.Pune cafeaua langa si gata,sunt la fel.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum am terminat de facut prajitura,mi-a iesit super buna si pufoasa:)Multumesc pt reteta!:*Alizee

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Alizee,mi-ai facut o poftaaaaa....incat imi vine sa-ti fac o vizita :d !Spre rusinea mea,inca n-am apucat sa fac anul asta,dar abia astept.Ma bucur ca-ti place si sa o mancati cu pofta!Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !