Iubita mea

                     Azi iubita si scumpa mea a implinit 1 an si 9 luni. Of ,inca numaram lunile.Ma uit la ea si inca nu-mi vine sa cred cand a trecut timpul,mai e un pic si facem 2 anisori.Parca mai acum era mica si plina de veselie ,un ghindoc pe care unde il puneai acolo statea.Acum suntem mai maricica, plina de veselie si  evindent nu mai sta unde o pui.Intelege tot,dar nu vrea inca sa vorbeasca,probabil nu are nimic interesant de spus,iar cand va veni momentul ,cred ca am s-o rog sa mai si taca.Este un copil bun,caruia ii trebuie atat de putin sa fie fericit si ma apuca tristetea ca in ciuda faptului ca stau cu ea acasa,nu ii acord suficient timp din motive obiective(plati,cumparaturi zilnice,bucatareala,etc.),asa simt eu.
               Oare cand vom inceta sa numaram lunile si sa continuam numaratoarea anilor care trec in zbor si ne trezim cu copiii mari....................si  poate le ducem dorul caci nu stim incotro se vor indrepta pasii lor?
                                                  La multi ani iubita mea KARINA.

Comentarii

  1. La multi ani fericiti, Karina!
    Ce frumos ai scris, mamico...m-am regasit si eu in sentimentele tale...
    Te inteleg cand spui ca simti nevoia sa ii acorzi mai mult timp..dar ar trebui sa fii mandra de tine ca reusesti in fiecare zi sa jonglezi cu toate activitatile practice si in acelasi timp reusesti sa fii o adevarata mama pentru puiutul tau. Nu ai lasat-o nici cu bunicii, nici cu vreo bona, desi sunt sigura ca de multe ori nu iti este usor si la sfarsitul zilei te simti epuizata...Si cand ea se va face mare, va fi cu siguranta mandra de tine si de ceea ce va fi ea datorita tie....si oriunde o vor purta pasi, sunt sigura ca o sa fie mereu cu gandul si cu sufletul alaturi de mamica ei..
    Te pup Bea, sa-ti traiasca fetita si sa iti dea Dumnezeu putere sa o faci mare si sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si multe luni,pui mic si frumos!Ce m-a emotionat postarea ta,Beatrice!Sa stii ca-ti iei bataita,mi-au dat lacrimile!Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Luminita,multumim mult de tot.De scris frumos, mai putin scriu pentru ca n-am avut niciodata astfel de talente,iar in rest sper sa fie cum spui tu pentru ca de multe ori ma tem ca n-am sa fiu o mamica buna din anumite pucte de vedere.Sanatate si putere sa dea Dumnezeu la toata lumea,inclusiv si voua.Am fost si noi astazi afara si-am profitat de soare.Multi pupici.
    @ Oana imi pare rau ca te-am emotionat asa tare,dar daca foloseste la ceva "bataita"o primesc.Iti multumim pentru urari si va pupam pa toti,de la mic la mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,sigur,e bataita din aia constructiva!;)
    Va pupacim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai o printesa tare frumoasa. Sa iti traiasca si sa fie sanatoasa si iubita. Cred ca toate mamicile avem un sentiment de vinovatie ca, din cauza timpului petrecut cu treburile casnice, ne neglijam puiutii. Sper sa fie doar in mintea noastra de mame acest feeling si realitatea sa fie cu totul alta. Ei stiu cat de mult ii iubim, sunt sigura. Spunea o alta mamica ca ea daca reuseste sa isi faca copilul sa rada in hohote in fiecare zi, macar si pentru 5 minute, se simte o mama fericita. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Oana,noi primim ca suntem cumsecade si stim ca e cu drag.Pupam si noi.
    @ Ramo,iti multumesc muuuult.Adevarul este ca nu credeam ca sunt prea multe care au sentimentul de vinovatie.Cat despre ras in hohote ,recunosc ca radem des si mor de dragul ei cand ii vad si dintisorii ca perlutele.Te pupam si noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani pentru mica ta printesa!
    Sa fie sanatoasa,sa creasca mare si sa aveti parte de tot ce e mai bun impreuna.
    Multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Veronica,incercam sa va prindem din urma.Imbratisari si pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani Karina!!!
    Nu cred ca vom inceta sa tinem macar in mintea noastra fiecare zi petrecuta alaturi de ei cu mare fast.

    sa va dea Dzeu numai sanatate si clipe de neuitat ca pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Luthelo,multumim mult pentru urari,iar Dumnezeu sa va dea si voua la fel sau chiar mai mult.Pupam dulce.

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani printesa! Multa sanatate si o copilarie fericita!Va pupa haiducii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow!Am devenit haiduci!Multumim,deja am facut si 10 luni si dupa sarbatori o spunem 2 ani .Multumim la fel,va pupa printesa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !