De ce nu?

               Ieri de dimineata ,copilasul meu mi-a dat trezirea,ca de obicei.Oricum ,a fost cumsecade ca s-a trezit la ora 8.Avand patutul ei lipit de al meu,tusti in patul meu sa ma pupe.Evident ca nu puteam refuza asemenea dulcegarii,apoi a zbughit-o la buni in camera sa-i dea si ei trezirea.N-am avut incotro,desi as mai fi lenevit un pic si m-am ridicat sa-i fac copilului toaleta(pus pe olita,spalat,cremuit) si evident sa servim micul dejun.Cu burta pusa la cale ,ma trezesc cu copilul meu maimutarindu-se cu,nici mai mult nici mai putin,decat palaria lui buni.Pai ce-o fi zis fata?Daca buni o poarta afara,ea de                                                                                     ce nu ar putea....dar in casa?Evident ca  am sarit
dupa aparat sa imortalizez momentul, cu speranta sa reusesc,caci de multe ori s-a intamplat sa nu mai prind clipa.De data asta am reusit.Poate nu e ceva extraordinar pentru voi,insa doar UN GLOB DE AUR are mama si orice  face e minunat.

Comentarii

  1. Este superba Karina ta. Orice fac copiii nostri este minunat si te inteleg perfect. Eu as putea sa ma uit ore in sir la al meu. Te pup cu drag si iti doresc sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos.Sunt convinsa ca fiecare mamica are impresia ca al ei este cel mai cel,desi toti sunt la fel de dragalasi si dulci.Va imbratisam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dulceata de fetita! Si ce mandra e de palaria ei :-)
    Asa sunt si eu, orice lucru mic pe care il face iubitica mea, pentru mine este extraordinar...
    Sunt un pic geloasa pe pupicurile voastre de dimineata...si noi ne dragalim, dar suntem la inceput cu pupicii, asa din cand in cand ii fur cate unul.
    Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Era tare mandra si haioasa.Cu pupicii sa nu-ti faci probleme ca o sa-i primesti,doar suntem un pic mai maricele.Cu cat cresc ,cu atat sunt mai afectuosi.Pana atunci,primesti mai multi pupici de la noi,cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. inteleg perfect si sunt intru totul de acord cu tine!! :) Un simplu zambet te inalta la cer. :)
    E tare haioasa cu palaria in cap.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim frumos pentru intelegere.O sa vezi cate momente frumoase o sa-ti ofere puiutul.Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hahaha,ce haioasa este!Sunt tare dulcele fetitele astea cand vor sa fie cochete!Pup globuletul de aur!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma gandesc ce o sa facem cand cresc pretentiile...alte generatii...numai ha ha nu o sa mai facem.Pup si eu globurile tale,dar si pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este o fetita foarte draguta.Sa va traiasca si sa va bucurati de Ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai unui asemenea flacau,cred si eu ca ii place fetita mea,nici el nu este mai prejos.Multumesc frumos de vizita si va mai astept si alta data cu mare drag.Pupam de la cea mica pana la mami in ordine,hi,hi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !